LPG Endermologie

Duurzame huidverbetering bij Kan Skin Clinic

Wij geloven dat gezond en gerespecteerd weefsel de sleutel is tot een mooi figuur, een stralende huid en daarmee een kwalitatief beter leven! Door de huid met behulp van endermologie behandelingen op een slimme, veilige manier te stimuleren, wordt deze zelf in staat gesteld om transformatie te ondergaan. In tegenstelling tot de agressieve onnatuurlijke methodes die worden aangeboden met onzekere en onnatuurlijk ogende resultaten, biedt endermologie bij Kan Skin Clinic een 100% natuurlijk alternatief voor huidverbetering. Hierbij maken wij gebruik van het natuurlijk potentieel van de huid. Zonder risico’s, bijwerkingen of mogelijke complicaties.

Wat kan ik verwachten?

Bij Kan Skin Clinic zetten wij onze expertise in om de gezondheid en schoonheid van je huid op natuurlijke wijze te verbeteren met behulp van de laatste LPG® technologieën, gebaseerd op 30 jaar expertise en wetenschappelijk onderzoek. De productie van collageen (stevigheid), elastine (soepelheid) en hyaluronzuur (volume en hydratatie) worden gestimuleerd voor een stevigere, jonger uitziende huid. Afvoer van vetcellen wordt geactiveerd om het silhouet te verfijnen en vloeistof uitwisselingen worden op gang gebracht voor een diepe detoxwerking.

De behandeling bij Kan Skin Clinic

Endermologie is een intensieve bindweefselmassage die de meest kwetsbare huid respecteert en door ons wordt uitgevoerd met behulp van het LPG (Louis Paul Guitay) apparaat. Het LPG-apparaat bevat twee cilinders die een huidplooi oppakken en deze in langzame en regelmatige beweging afrollen. Het is een vrijwel pijnloze methode die zowel de huid en de onderhuid als het onderhuids bindweefsel behandelt, de doorbloeding van de huid bevordert, de afvoer van lymfevocht en vetcellen stimuleert en verhard (litteken)weefsel verzacht.

Endermologie is dé oplossing voor al je huidproblemen waaronder rimpels, slappe huid, hardnekkige rondingen, sinaasappelhuid en littekens na trauma. Het kan voor zowel esthetische als therapeutische doeleinden worden ingezet en kan op zowel je gezicht als je lichaam worden toegepast.

Bindweefselmassage Kan Skin Clinic Bussum Weesp

“Angela”